https://www.novatekanalitik.com.tr üzerinden satın almış olduğunuz her cihaz 2(iki) yıl üretici firma garantisi altındadır. Garanti koşullarının geçerli olabilmesi için kargo teslimatı esnasında ürünü mutlaka kontrol ediniz. Herhangi bir hasar gördüğünüzde tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün üzerinde yapılan değişiklikler, ürünün deforme olması ya da ürünün orijinal dizaynının bozulması garanti kapsamı dışındadır.

Satın almış olduğunuz ürünleri 14 (ondört) gün içerisinde sözleşme bildiriminizi yazılı olarak (yazılı, faks, e-posta gibi) sebep göstermeksizin iptal edebilirsiniz. Akit ortağın (bireysel veya ısmarlama) belirtilmesinden sonra üretilen malların tesliminde iptal hakkı yoktur. Bu anlamda ısmarlama ürünler, çevrimiçi konfigüratör kullanımıyla belirlenmiş tüm ürünlerdir. Bu bilgi yazılı olarak alındığında, ancak mal alıcıya ulaşmadan önce (benzer malların sürekli olarak teslim edildiği, daha sonra teslimatın ilk bölümünü almadan önce değil) ve herhangi bir durumda önce Türk Medeni Kanununa (EGBGB) Bölüm 246 Bölüm 2 Madde 1 Bölüm 2 ve 312 Bölüm 1 Bölüm 1 Türk Medeni Kanunu (BGB) uyarınca yükümlülüklerimiz ile birlikte bilgi yükümlülüklerimiz gözlenmiştir Madde 246 Bölüm 3 ile birlikte Türk Medeni Kanununa Giriş Kanunu (EGBGB). İptal tarihine uymak için, malların iptali veya iade edilmesinin zamanında gönderilmesi yeterlidir.

Alıcı, cayma hakkını www.novatekanalitik.com.tr’a giriş yaparak, Hesabım>Mevcut Sipariş>Siparişlerim üzerinden “İade Et” bağlantısına tıklayarak da kullanabilir. Alıcı’nın ilgili sayfada yer alan iade talep formunu doldurup satıcının iade adres bilgilerini alarak, cayma hakkını kullandığı tarihten itibaren 3 (üç) gün içinde malı geri göndermesi gerekmektedir. Mal ile beraber faturasının, malın kutusunun, ambalajının, varsa standart aksesuarları, mal ile birlikte hediye edilen diğer ürünlerin de eksiksiz ve hasarsız olarak iade edilmesi gerekmektedir. Alıcı, cayma süresi içinde malı, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. Cayma hakkının kullanılmasına ilişkin detaylı bilgi ürün iadesi sayfasında yer almaktadır.

Alıcı iade edeceği malı Satıcı’ya Ön Bilgilendirme Formu’nda belirtilen Satıcı’nın anlaşmalı kargo şirketi ile gönderse de iade kargo bedeli Alıcı’ya aittir. Alıcı’nın iade edeceği malı Ön Bilgilendirme Formu’nda belirtilen Satıcı’nın anlaşmalı kargo şirketi dışında bir kargo şirketi ile göndermesi halinde, malın kargo sürecinde uğrayacağı hasardan Satıcı sorumlu değildir.

Alıcı’nın cayma hakkını kullanmasından itibaren 14 (on dört) gün içerisinde (malın Satıcı’nın iade için belirttiği taşıyıcı aracılığıyla geri gönderilmesi kaydıyla), Alıcı’nın ilgili mal veya hizmete ilişkin Satıcı veya Aracı Hizmet Sağlayıcı’ya yaptığı tüm ödemeler Alıcı’ya satın alırken kullandığı ödeme aracına uygun bir şekilde ve tüketiciye herhangi bir masraf veya yükümlülük getirmeden ve tek seferde iade edilecektir. Kredi kullanılarak yapılan alışverişlerde, cayma hakkının usulüne uygun kullanıldığı durumlarda ürün bedeli kredi ile ilişkili hesaba iade edilecektir.

Novatek Analitik Sistemler A.Ş., İŞBU MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ’NİN TARAFI OLMADIĞINDAN ALICI’NIN, KARŞI CAYMA HAKKI YOKTUR VE Novatek Analitik Sistemler A.Ş.’den BEDEL İADESİ VEYA ÜRÜN DEĞİŞİMİ TALEP EDEMEZ.

CAYMA HAKKININ KULLANILAMAYACAĞI HALLER
Mevzuat uyarınca Alıcı aşağıdaki hallerde cayma hakkını kullanamaz:

Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve Satıcı’nın kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmelerde (örn. ziynet, altın ve gümüş kategorisindeki ürünler); Alıcı’nın istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan malların teslimine ilişkin sözleşmelerde; Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde; Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmelerde; Alıcı tarafından ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması şartıyla maddi ortamda sunulan kitap, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmelerde; Soğuk zincir ürünleri, sarf malzemeler ve tüketilebilir parçalara ilişkin sözleşmelerde; Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmelerde; ve Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler ile tüketiciye anında teslim edilen gayri maddi mallara ilişkin sözleşmelerde (hediye kartı, hediye çeki, para yerine geçen kupon ve benzeri). Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin kapsamı dışında bırakılmış olan mal veya hizmetler (Satıcı’nın düzenli teslimatları ile Alıcı’nın meskenine teslim edilen gıda maddelerinin, içeceklerin ya da diğer günlük tüketim maddeleri ile seyahat, konaklama, lokantacılık, eğlence sektörü gibi alanlarda hizmetler) bakımından cayma hakkı kullanılamayacaktır.

İade ürünler, şu adrese gönderilmelidir:

İcadiye Mh. Nevcihan Sk. No: 8/1, 34674 Kuzguncuk – Üsküdar / İSTANBUL
Tel : +90 (212) 224 25 26 • Faks : +90 (212) 224 00 84
info@novatekanalitik.com

İade/İptal Rutin

Sözleşmeyi/Satışı iptal etmek istiyorsanız, lütfen canlı web sitesini veya sohbeti kullanarak bizimle iletişime geçin veya bize bir e-posta gönderin: info@novatekanalitik.com İptal işleminize izin verilir ve onaylanırsa satış sonrası ekibimiz 24 saat içinde size geri dönecektir. Bu adım, izinsiz iptal / iade masraflarından kaçınmak için gereklidir.

İade/İptalin Sonuçları

Etkili bir iade/iptal durumunda, karşılıklı olarak alınan hizmetler iade edilir ve ilgili haklardan (örneğin faiz) vazgeçilir. Alınan hizmetler veya faydalar (örneğin, kullanım ve zevk) için bize kısmen veya tamamen geri ödeme yapamıyorsanız veya bunları yalnızca kötü bir durumda iade edemezseniz, bize kaybedilmiş değer için tazminat sağlamanız gerekir. Ürünün bozulması ve elde edilen kazançlar için, tazminat ödemeniz yalnızca faydaların veya bozulmanın, özelliklerin ve işlevlerin incelenmesinin ötesinde ürünün kullanımından kaynaklanması durumunda ödenmesi gerekecektir.

“Özellikleri ve işlevleri inceleyerek”, bir perakende mağazasında belirli ürünleri mümkün olduğu kadar geleneksel bir şekilde test etmek ve denemek istiyoruz. Paket gönderimi ile gönderilebilecek malların riski size aittir. İade nakliye masraflarını ödemeniz gerekir. Koli sevkiyatı için uygun olmayan eşyalar, masrafları adresinize alınır. Ödemenin iadesi yükümlülükleri, 30 gün içerisinde yerine getirilmelidir. Sizin için geçen süre, bizim için makbuz üzerine, iptal veya mal iadesi beyannamesi ibrazı ile başlar.

İptal Hakkı Dışında Bulma Talimatı

İptal hakkı, müşterinin özelliklerine göre yapılan veya Müşterinin bireysel gereksinimlerine (özel) özel olarak hazırlanmış malların teslimatı veya ses ve video kayıtlarının veya yazılımın teslimatı için verilen şartlar için geçerli değildir.

İade Talimatları

Bu bölümde belirtilen hükümler (“İadelere İlişkin Talimatlar”), yukarıdaki iptal etme hakkının etkin bir şekilde uygulanması için ön şart değildir. İade gönderiminden önce, Müşterilerin iade gönderisini bildirmek için info@novatekanalitik.com (müşteri hizmetleri) ile irtibata geçmeleri rica olunur. Bu şekilde, iadenizi onaylamamıza ve ürünleri olabildiğince hızlı bir şekilde sınıflandırmamıza olanak sağlayacaksınız. Müşterilerden malları, satılmış ve izlenebilir ve sigortalı bir parsel içinde Satıcıya iade etmeleri ve sevkiyat makbuzlarını saklamaları istenir. Ticari faturanın gönderim paketinin dışında erişilebilir ve görünür olması gerekir. Buna ek olarak, lütfen ticari faturayı Avrupa Birliğine gümrükten gevşetmek için “gönderene iade” olarak işaretleyin (yalnızca Avrupa Birliği dışındaki iadeler için). Ticari faturayı bulamıyorsanız, lütfen bizimle iletişime geçin. Yanlış iadeler için başvuruda bulunacak masrafların müşteri tarafından ödenmesi gerekir.

Müşterilerden, ürünün zarar görmesini veya kirlenmesini önlemeleri istenir. Mümkünse, tüm aksesuarlarla birlikte mallar orijinal ambalajında ​​Satıcıya geri gönderilmelidir. Alıcının artık orijinal ambalajı bulunmuyorsa, nakliye hasarına karşı yeterli koruma sağlamak ve hatalı ambalajlama sonucu ortaya çıkan hasardan dolayı tazminat taleplerinden kaçınmak için başka uygun ambalajlar kullanılmalıdır.